sobota, 5 września 2009

Zimna istota

Starożytni egipcjanie wieżyli w Zimnom istotę.

12 komentarzy:

  1. oo jasne a na świecie żyją krasnoludki haaa

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma wampirów nie ma wilkołaków to są po prostu wymysły ludzi hahaha taksamo duchy też istnieją hahaha jak macie dowody na istnienie to pokażcie a nie wieżczie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wobec tego Bóg też nie istnieje, bo przecież nie ma dowodów na jego udział w stworzeniu świata, nas...lecz czymże by było życie gdybyśmy w nic nie wierzyli, każdy człowiek wybiera własną drogę; swoją "prawdę", w którą chce wierzyć i ma do tego w pełni prawo, nikt nie może mu powiedzieć, iż to w co wierzy jest wierutną bzdurą.....

      Usuń
  3. Ja wieżę w: duchy, wampiry, wilkołaki.
    tak samo jak ty tu napisałaś/napisałeś..

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie ze istnieją , jestem jedną z nich i zaraz cię kurwa znajdę i wyssam z ciebie krew .

    OdpowiedzUsuń
  5. mam twój adres już biegnę do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  6. czy wampiry lub wilkołaki istnieją??
    nie wiem może i tak ale dowodów sensownych i
    naukowych nie ma nikt więc może te istoty żyją
    ale nigdy się nie dowiemy a może wcale ich nie ma?! <>

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważajcie!! Jestem bardzo głodna i mam ochote na kkrrewww

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham Saga Zmierzch. Bardzo bym chciała przemienić się w wampira. Mam takie wrażenie że kiedyś spotkam kogoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też kocham Sagę Zmierzch. Mam to samo marzenie co ty Ola Wiśniewska. Też mam takie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń